Pierwszy magazyn o tańcu pojawił się w sprzedaży

Pierwszy w Polsce magazyn o tańcu “Place for Dance” dostępny jest w sprzedaży od środy 15 września br. Wydawcą tytułu, który ukazywać się będzie co dwa miesiące, jest spółką T.A.L.I.O.N. we współpracy z G+J Polska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

“Place for Dance" adresowany jest do osób po 25. roku życia, mieszkańców miast, z wykształceniem średnim i wyższym. Magazyn zawiera wywiady z tancerzami, choreografami i reżyserami, sylwetki ludzi, historie tancerzy, a także reportaże z tanecznych wydarzeń oraz porady instruktorów i pedagogów tańca. Tematyka dwumiesięcznika obejmuje również lifestyle: m.in. urodę, zdrowie, modę, fitness, sport, podróże, motoryzację, finanse, rozrywkę czy muzykę.

W pierwszym numerze pisma można przeczytać m.in. historię tanga, wywiad z Michałem Malitowskim (dwukrotny mistrz świata zawodowców w tańcach latynoamerykańskich) czy rozmowę z Anną Guzik oraz felietony stałych współpracowników tytułu: Filipa Łobodzińskiego, Tomasza Raczka, Michała Piróga i Piotra Galińskiego. Okładkę pierwszego wydania oraz taneczną sesję zdjęciową przygotował Robert Wolański

Redaktorem naczelnym magazynu jest choreograf Maciej Zakliczyński, pracujący m.in. przy programach TVN-u “Taniec z gwiazdami” i “You Can Dance”. Wydawcą “Place for Dance” jest Anna Garwolińska, założycielka i partner zarządzający agencji PR Glaubicz Garwolińska Consultants.

Dwumiesięcznik liczy 100 stron, wydrukowanych w formacie 230x297 mm, jego nakład wynosi 30 tys. egz., cena - 9,99 zł. Tytuł nabyć można w salonach prasowych oraz wybranych kioskach.

G+J Polska jako współwydawca magazynu wspiera spółkę T.A.L.I.O.N. przy jego produkcji oraz odpowiada za sprzedaż reklam w „Place for Dance” W mediach należących do G+J dwumiesięcznik będzie również promowany. Poza tym promocja tytułu obejmie działania public relations, realizowane przez agencję Glaubicz Garwolińska Consultants.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa