Piotr Fronczewski reklamuje Lokatę Codzienną w Getin Banku (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Lokaty Codziennej oferowanej przez Getin Bank. Akcję, której twarzą jest Piotr Fronczewski, przygotowały Heads Advertising i Mediavest.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania Getin Banku reklamuje oferowaną przez niego Lokatę Codzienną, podkreślając obowiązujące w niej oprocentowanie. Akcja, w której występuje związany od kilku reklamowo z tym bankiem Piotr Fronczewski, opiera się na motywie radości, optymizmu i pozytywnej siły, które klientom Getin Banku zapewnia ta lokata. – W nowej kampanii udało nam się połączyć stabilność i dojrzałość, które uosabia Piotr Fronczewski, z odmłodzeniem naszego wizerunku, przez co kierujemy przekaz do szerszego grona odbiorców – opisuje Jerzy Prokopczak, dyrektor departamentu marketingu Getin Banku.

 

Akcja obejmuje telewizję (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, Polsat Sport, Polsat News, Discovery, Discovery Science, Discovery Travel and Living, National Geographic) oraz internet. Kreacją i produkcją na potrzeby kampanii – zaplanowanej do końca października – zajęła się agencja Heads Advertising, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji