Piotr Fronczewski twarzą Getin Bank

4 maja ruszyła nowa kampania telewizyjna Getin Banku. Towarzyszy jej wprowadzenie nowego claimu reklamowego "Getin Bank - wystarczy wejść".

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Kampania ma charakter sprzedażowy, ale zawiera także elementy wizerunkowe. Twarzą Getin Banku został Piotr Fronczewski. - Zdecydowaliśmy się na angaż jednego z najlepszych i najpopularniejszych polskich aktorów, bowiem wierzymy, że jego osobowość i pozytywne skojarzenia jakie budzi, przełożą się na rozpoznawalność naszej marki. – mówi Jerzy Prokopczak, dyrektor Departamentu Marketingu i PR GETIN Banku.

W pierwszym spocie Piotr Fronczewski doradza sąsiadowi w sprawie założenia lokaty, w kolejnych poznawać będziemy kolejne bliskie mu osoby. - Nasze reklamy utrzymane są w spokojnej i rodzinnej atmosferze. Chcemy by były proste, tak samo jak prosta i przejrzysta jest nasza oferta - mówi Jerzy Prokopczak - Kwintesencją nowego wizerunku banku jest nowowprowadzany przez nas claim - "Wystarczy wejść" do GETIN Banku by założyć najskuteczniejszą lokatę, by szybko i sprawie otrzymać kredyt, by otrzymać kartę kredytową czy wreszcie skredytować zakup samochodu - dodaje.

Pierwszy etap kampanii będzie widoczny w mediach do przez cały maj i obejmować będzie spoty telewizyjne, radio, Internet oraz outdoor. Dodatkowym wsparciem będą materiały BTL, eksponowane w oddziałach GETIN Banku. Przedmiotem kolejnego etapu kampanii będą kredyty gotówkowe. Forma graficzna, jak i przekaz utrzymane będą w podobnej do pierwszego spotu konwencji.

Autorem koncepcji kreatywnej jest warszawska agencja reklamowa EP Creative Services, spoty telewizyjne i radiowe zaplanował dom mediowy MediaVest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK