Piotr Grabarczyk i Patryk Chilewicz prowadzącymi magazyn „(Nie) tylko plotki”

Piotr Grabarczyk i Patryk Chilewicz zostali nowymi współprowadzącymi internetowy program „(Nie) tylko plotki”, który oglądać można w serwisach Plejada.pl (Grupa Onet.pl) i Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska).

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Piotr Grabarczyk i Patryk Chilewicz prowadzącymi magazyn „(Nie) tylko plotki”
Piotr Grabarczyk i Patryk Chilewicz

Grabarczyk i Chilewicz będą od kwietnia prowadzić magazyn na zmianę wraz z Magdaleną Keler, redaktor naczelną serwisu Plejada.pl (jest ona w każdym odcinku). Dotąd współprowadzącą program była Ewa Kamionowska, dziennikarka „Faktu”, która odeszła jednak z tego tytułu do nowego tygodnika tabloidowego Fratrii (więcej na ten temat).

Piotr Grabarczyk i Patryk Chilewicz są dziennikarzami „Faktu” zajmującymi się show-biznesem. Grabarczyk z dziennikiem związany jest od stycznia br., wcześniej pracował w portalu Afterparty.pl. Z kolei Chilewicz w „Fakcie” pracuje od ponad roku, w przeszłości związany był z „Przekrojem”.

W programie „(Nie) tylko plotki” prowadzący nieco kąśliwie komentują bieżące publikacje polskiej prasy kolorowej. Nowe odcinki, będące podsumowaniem minionego tygodnia, co piątek pojawiają się w serwisach Plejada.pl i Fakt.pl.

Jak informuje Grupa Onet.pl, odcinki „(Nie) tylko plotek” notują średnio ponad 110 tys. obejrzeń, a liczba ta cały czas rośnie. Najpopularniejsze wydania programu obejrzano dotąd 200 tys. razy.

W grudniu ub.r. serwisy Grupy Onet - RASP zanotowały 15,56 mln użytkowników i 3,05 mld odsłon krajowych (dane Megapanel PBI/Gemius, więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS