Sieć sklepów Piotr i Paweł zmienia się w Spar. Nowa platforma komunikacyjna „Świeżo”

Po przejęciu przez Spar Group sieci sklepów Piotr i Paweł, nowy właściciel rozpoczął działania reklamowe dla sklepów w wybranych miastach. Niebawem rozpocznie się również rebranding pod hasłem "Świeżo". Sieć będzie rozwijać się pod marką Spar. Działania reklamowe przygotują Brasil i Pure Play.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Spar Group przejął Grupę Piotr i Paweł w październiku tego roku. W ramach umowy, obecne sklepy Piotr i Paweł stopniowo będą zmieniać logo na Spar, tak by sieć do końca 2020 roku liczyła ponad 150 placówek.

Rebranding sieci rozpocznie się w ciągu kilku najbliższych tygodni. Sklepy Piotr i Paweł będą stopniowo zmieniać logo na Spar.

Pierwsze otwarcie sklepu pod tą marką odbędzie się na przełomie listopada i grudnia w warszawskim centrum handlowym Blue City.

Sklepy pod nową nazwą są promowane platformą komunikacyjną „Świeżo”.

Za przygotowanie platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Brasil, za planowanie i zakup mediów online i offline - agencja Pure Play.

- Do współpracy przy prowadzeniu działań marketingowych sklepów Piotr i Paweł oraz SPAR wybraliśmy agencję Brasil, która przedstawiła platformę komunikacyjną o bardzo dużym potencjale oraz dom mediowy Pure Play proponujący transparentne podejście do planowania i zakupu mediów - powiedział Bartosz Kluczyński, dyrektor marketingu Piotr i Paweł oraz Wasz Sklep Spar.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"