Piotr Morkowski CEO BNG Holding, Michał Glapiński w radzie nadzorczej

Holding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy koncentruje spółki w dwóch pionach kompetencyjnych - e-commerce oraz digital. Jednocześnie Piotr Morkowski obejmuje stanowisko CEO BNG Holding. Do rady nadzorczej dołączył Michał Glapiński.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Piotr Morkowski CEO BNG Holding, Michał Glapiński w radzie nadzorczej
Piotr Morkowski, fot. Przemek Chudkiewicz

Piotr Morkowski, dotychczasowy przewodniczący rady nadzorczej Brand New Galaxy, zrezygnował z funkcji wykonawczej w lutym 2022 roku. Jego rolę przejęła Anna Pańczyk. Morkowski dołącza do zarządu BNG gdzie będzie pełnił funkcję CEO BNG Holding, odpowiadając wraz z pozostałymi członkami zarządu za globalną strategię biznesową i rozwój grupy.

- To doskonały moment, który pozwala mi ustąpić z rady nadzorczej i pracować bardziej operacyjnie w zarządzie BNG. Mamy ogromny potencjał, a nasz wkład w rozwój międzynarodowego sektora e-commerce i digital potrzebuje zaangażowania zarówno na poziomie kompetencji jak i biznesu. Nieustająco przybywa nam projektów, klientów, partnerstw i rynków. Musimy sprawnie działać, ponieważ mamy dynamiczne plany, środowisko sprzyjające rozwojowi talentów i apetyt na kolejne sukcesy – komentuje Piotr Morkowski.

Wzmocnienie zespołu zarządczego pozwoli wyznaczyć specjalizacje i zakres odpowiedzialności poszczególnych jego członków. Piotr Morkowski (CEO BNG Holding ) - odpowiada za obszar Shared Service Center, Kacper Kłos (CEO BNG E-commerce) – za e-commerce, Jakub Krawczyk (CEO BNG Digital) – za obszar Holistic Digital Solutions. Wiktoria Danielewska (CPO BNG)  jest odpowiedzialna za HR i komunikację, a Witold Rzewuski (CFO BNG) za finanse.

Michał Glapiński (CGO BNG) dołączył do rady nadzorczej Brand New Galaxy i nadzoruje rozwój w obszarze New Ventures (BNG AMS oraz BNG MEA).

Brand New Galaxy z nową strukturą  

Brand New Galaxy konsoliduje i uproszcza strukturę, co pozwoli na  efektywniejsze zarządzanie rosnącą organizacją.  W ramach holdingu powstała zintegrowana kompetencja e-commerce,  w skład, której wchodzą, w roli marki parasolowej kompetencji, agencja Pathfinder 23 (End-to-End E-commerce), narzędzie do automatyzacji procesów e-commerce Synthrone, dedykowane e-commerce studio produkcyjne Robonauts Pictures oraz ulokowana w Seattle agencja content26, specjalizująca się w promocji marek na Amazon. 

Druga kompetencja to digital, w ramach której marką parasolową jest Spacecamp (End-to-End Digital), który integruje produkcje kreatywne – Life on Mars, a także usługi technologiczne należące dotychczas do New Gravity.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK