Piotr Winiarz: z Provident Polska do agencji Click House

Z początkiem nowego roku do agencji Click House dołączył Piotr Winiarz. Będzie odpowiadał za przygotowanie i rozwój nowych projektów biznesowych agencji oraz wsparcie aktualnie prowadzonych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Winiarz objął nowo utworzone stanowisko business unit managera. Głównym jego zadaniem będzie przygotowanie nowych projektów biznesowych mających wzmocnić portfolio Click House oraz poszerzyć dotychczasowy obszar działań. Do jego zadań będzie należało także wsparcie strategicznych projektów prowadzonych aktualnie przez agencję.

Winiarz był dyrektorem sprzedaży w IDG Poland oraz Pino.pl. Pracował także w spółkach internetowych grupy ZPR: Afilo i IDMnet. Bezpośrednio przed dołączeniem do Click House związany był z Provident Polska, gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale internetowym.

Piotr Winiarz jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu oraz SGH.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami