Piotr Wysocki przeszedł z Codemedia do Centraals

Piotr Wysocki zaczął pracę jako partner oraz dyrektor komunikacji i rozwoju biznesu w firmie konsultingowej Centraals. Wcześniej był związany m.in. z Codemedia, TVN Media i Bonnier Business Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Piotr Wysocki przeszedł z Codemedia do Centraals
Piotr Wysocki

Jako dyrektor komunikacji i rozwoju biznesu Piotr Wysocki będzie odpowiadał w Centraals za zarządzanie działaniami operacyjnymi oraz relacjami z klientami. Będzie zajmował się m.in. określaniem potrzeb i perspektyw biznesowych firmy oraz tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji korporacyjnej, zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Centraals to nowa firma konsultingowa, utworzona po przejęciu struktury technologicznej code.applied od domu mediowego Codemedia. Zarządzają nią Sławomit Kornicki i Łucja Gdala, współzałożyciele i wieloletni menedżerowie Codemedia.

Piotr Wysocki poprzednio przez 2,5 roku pracował w Codemedia - najpierw jako dyrektor rozwoju biznesu, a potem dyrektor marketingu i sprzedaży. Przedtem przez pięć lat pracował w TVN Media, gdzie początkowo był menedżerem w dziale sprzedaży kanału TVN CNBC (obecnie TVN24 Biznes i Świat), a potem kierował tym działem, współpracując z reklamodawcami i z domami mediowymi. Ponadto przez dziewięć lat pracował w dziale reklamy Bonnier Business Polska (wydawcy „Pulsu Biznesu”), m.in. jako head of sales group.

Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię