Reklama 2024-05-07
4

Daria Zawiałow, Igo, Mróz i Vito Bambino na puszkach piwa Żywiec

Z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie marka piwa Żywiec przygotowała dla fanów niespodziankę: na rynek trafi limitowana kolekcja puszek, na których znalazły się m.in. wizerunki Darii Zawiałow, Igo, Mroza oraz Vito Bambino – artystów związanych z trasą Męskie Granie. Ich autorem jest Andrzej Pągowski. 

Z okazji tegorocznej, 15. edycji trasy Męskie Granie marka Żywiec przygotowała dla fanów projektu szereg niespodzianek, które regularnie ujawnia. Zaczęło się od utworu „Myślę sobie, Ż” – Brodka x Igo, będącego coverem piosenki „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu VOO VOO. To dodatkowy utwór, opublikowany przed premierą tegorocznego singla promującego Męskie Granie. 

Teraz marka połączyła siły z Andrzejem Pągowskim – jednym z najwybitniejszych twórców sztuk graficznych w Polsce, znanym ze swojej charakterystycznej kreski. Dzięki temu, po raz pierwszy w historii marki Żywiec, powstała limitowana kolekcja puszek z wizerunkami artystów związanych z Męskim Graniem – Darią Zawiałow, Igo, Mrozem oraz Vito Bambino. Dodatkowo, Pągowski zaprojektował cztery puszki przedstawiające muzyków. 

– Marka Żywiec od lat pełni rolę mecenasa polskiej kultury, czego najlepszym dowodem jest kultowa już trasa Męskie Granie, która w tym roku obchodzi swoje 15-lecie – mówi Ewa Stefanowicz, managerka marki. – Współpracujemy jednak nie tylko z muzykami, ale także designerami czy twórcami sztuk wizualnych oraz graficznych. Cieszymy się, że przy okazji jubileuszu Męskiego Grania mogliśmy zaprosić do współpracy Andrzeja Pągowskiego, którego projekty doskonale wpisują się w kulturotwórczą rolę marki Żywiec. To pozwoli nam być bliżej konsumenta – już nie tylko na evencie, ale i przy sklepowej półce – dodaje Stefanowicz.

– Pracując nad projektami grafik na puszki, szukałem inspiracji i zastanawiałem się, jakich środków plastycznych użyć, aby efekt był spójny z emocjami, jakie generują koncerty Męskiego Grania. Obok plakatów i innych projektów, jakie wykonuję od lat, jest też sporo murali. I to one właśnie zainspirowały mnie przy tej pracy. Jednak powierzchnia na puszcze jest znacznie mniejsza niż ta na potężnych ścianach bloków. Dlatego zrezygnowałem z wszelkich ozdobników, ale pozostawiłem dynamiczną, odręczną kreskę charakterystyczną dla street artu i przenikające się w niej podstawowe kolory marki, czyli czerwony i niebieski. Po wielu próbach zrezygnowałem też z tła, gdyż na białym ten efekt był znacznie mocniejszy - dodaje Andrzej Pągowski. 

Puszki z wizerunkami artystów pojawią się na klasycznym piwie Żywiec i będą dostępne w wybranych sklepach. Autorem koncepcji jest agencja Artegence.
 

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas