PKN Orlen: na wszystkich rynkach tylko dwie marki - Orlen i Star

PKN Orlen chce zostawić na wszystkich rynkach, na których sprzedaje paliwo, tylko dwie marki - Orlen i Star, co oznacza że z polskiego rynku zniknie ekonomiczny brand Bliska, wynika z czwartkowej wypowiedzi prezesa koncernu Jacka Krawca.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Docelowo chciałbym, aby zostały tylko dwa brandy - Orlen i Star, a jeśli zostanie Star, to nie będzie marki Bliska" – powiedział Krawiec na spotkaniu z dziennikarzami. Z jego słów wynika, że obecnie trwają prace dotyczące marek.

Obecnie na rynkach, na których operuje Orlen, funkcjonuje siedem brandów, m.in. Orlen i Bliska na rynku polskim, Star w Niemczech, a także Benzina w Czechach.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej