PKP Intercity wybiera dom mediowy

PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na obsługę mediową  - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na 8 miesięcy, a maksymalne wynagrodzenie z tytułu jej realizacji nie może przekroczyć kwoty ok. 2,34 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKP Intercity wybiera dom mediowy
fot. materiały prasowe

Postępowanie dotyczy obsługi mediowej kampanii reklamowych PKP Intercity.

Wybrana w nim agencja będzie odpowiadać m.in. za doradztwo i planowanie kampanii reklamowych spółki, planowanie i zakup mediów tradycyjnych i internetowych.

Będzie zajmować się opracowaniem strategii mediowej, media planów, rezerwacją i zakupem czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej.

Umowa zostanie zawarta na 8 miesięcy, a maksymalne wynagrodzenie agencji z tytułu realizacji umowy nie może przekroczyć kwoty 2 337 000 zł.

PKP Intercity zaznacza, że umowa może zostać faktycznie zrealizowana na kwotę niższą niż wskazana, a wybranemu domowi mediowemu nie będzie przysługiwać prawo dochodzenia od spółki realizacji umowy do pełnej kwoty maksymalnego wynagrodzenia.

Wcześniej obsługą mediową kampanii PKP Intercity zajmowała się agencja Mastermind Media wybrana do współpracy w przetargu jesienią 2021 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA