PKP Intercity szuka agencji do obsługi mediowej w internecie

Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na obsługę mediową jej kampanii reklamowych online - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet rocznej współpracy wynosi 2,32 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wybrana w tym postępowaniu agencja zajmie się m.in. doradztwem i planowaniem kampanii reklamowych,analizą briefów mediowych, analiza danych, ankiet i badań konsumenckich pod kątem określenia prawidłowej definicji grupy celowej. Będzie też doradzać w zakresie definiowania i podziału budżetów potrzebnych do osiągnięcia celów marketingowych i komunikacyjnych PKP Intercity, rekomendować strategie mediowe,współpracować z agencją reklamową, negocjować warunki zakupu mediów itp.

Mają to być kampanie prowadzone w internecie, w tym również w wyszukiwarkach i social mediach.

Przetarg PKP Intercity będzie podzielony na 2 etapy. W pierwszym etapie zostanie dokonana ocena formalna ofert . W drugiej turze prowadzone będą negocjacje z agencjami (minimum trzema), które się zgłoszą. Jedynym kryterium wyboru zwycięskiej agencji będzie cena.

PKP Intercity ze zwycięską firmą zawrze umowę na rok. Budżet, jaki przeznaczy na ten cel (obejmujący również wynagrodzenie agencji) wynosi 2,32 mln zł.  Oferty można składać do 26 czerwca br.

Spółka równocześnie prowadzi przetarg na obsługę mediową w mediach tradycyjnych. Biorą w nim udział takie agencje, jak: Sigma Bis (wspólnej agencji mediowej PZU i PKN Orlen), Media Group, Mediahub (Octopus Media) oraz od konsorcjum agencji Mastermind Media z Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję