PKP szuka agencji do obsługi fanpage’a Dworca Centralnego

Polskie Koleje Państwowe (PKP SA) chcą zatrudnić agencję, która przez 12 najbliższych miesięcy zajmie się komunikacją i obsługą fanpage’a Dworca Centralnego w Warszawie na Facebooku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

PKP SA wizerunek marki Dworzec Warszawa Centralna buduje od 2013 roku. Jest to jedyny dworzec PKP w Polsce, który prowadzi własną komunikację  i odrębną identyfikację wizualną. Od jesieni ub.r. ma też fanpage facebookowy - utworzono go, by wzmocnić wizerunek marki obiektu.

W ten sposób PKP SA chce przywrócić rangę temu miejscu, zwrócić uwagę na architektoniczne i funkcjonalne walory budynku oraz popularyzować wiedzę na temat znaczenia architektury dworcowej w stolicy. Spółka oczekuje, by w komunikacji tej marki wykorzystywano takie kluczowe określenia, jak ikona modernizmu, nowatorski budynek, inspiracja dla współczesnego designu.

Fanpage Dworca Centralnego ma służyć budowaniu i wzmacnianiu jego marki, być platformą do komunikacji z użytkownikami, pasażerami i fanami kolei oraz platformą do zbierania opinii na temat jego funkcjonowania.

Wybrana przez PKP SA agencja zajmie się rozwojem  i obsługą fanpage’a przez 12 miesięcy od momentu podpisania umowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style