Platinium Cast wygrywa przetarg Noble Place

Platinium Cast wygrała przetarg w zakresie działań PR oraz obsługi mediów społecznościowych dla Noble Place, sieci butików premium.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Platinium Cast odpowiedzialne będzie za kompleksową i długoterminową obsługę marki w zakresie relacji z mediami, showroomu wirtualnego oraz obsługę social mediów (Instagram i Facebook).

Działania w zakresie PR dla nowego klienta realizuje Magdalena Musiał z zespołem, a w zakresie mediów społecznościowych obsługą zajmuje się  Katarzyna Kubajewska. Całość prac nadzoruje Agata Brodzka, managing director agencji.

Noble Placet to sieć butików multibrandowych oferujących wyroby marek biżuteryjnych takich jak Boucheron, Chopard, Pomellato czy Roberto Coin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat