Platinium Cast wygrywa przetarg Noble Place

Platinium Cast wygrała przetarg w zakresie działań PR oraz obsługi mediów społecznościowych dla Noble Place, sieci butików premium.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Platinium Cast odpowiedzialne będzie za kompleksową i długoterminową obsługę marki w zakresie relacji z mediami, showroomu wirtualnego oraz obsługę social mediów (Instagram i Facebook).

Działania w zakresie PR dla nowego klienta realizuje Magdalena Musiał z zespołem, a w zakresie mediów społecznościowych obsługą zajmuje się  Katarzyna Kubajewska. Całość prac nadzoruje Agata Brodzka, managing director agencji.

Noble Placet to sieć butików multibrandowych oferujących wyroby marek biżuteryjnych takich jak Boucheron, Chopard, Pomellato czy Roberto Coin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej