Play ma ponad 1 mln klientów

Sieć telefonii komórkowej Play przekroczyła liczbę 1 mln klientów,wynika z komunikatu firmy przesłanego w środę. Pod koniec sierpniaoperator sieci, firma P4, prognozował, że będzie mieć na koniec2007 roku ok. 750 tys. abonentów.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

"W związku z tym, że multimedialny operator Play zdobył milionklientów, od 24 stycznia startuje specjalna kampania wizerunkowapod hasłem 'Jest nas już milion w Play'. Komunikat pojawi się w TV,prasie, internecie i na airwalach. Kampania potrwa przez 7 dni" -czytamy w komunikacie.

Spółka P4, której sieć Play zadebiutowała w marcu ub. Roku,poinformowała 3 grudnia ub. r. o pozyskaniu ponad 700 tys.użytkowników. W sierpniu przedstawiciele firmy oceniali, ze ok. 70%jej klientów korzysta z oferty typu prepaid, a 30% - postpaid.

Na początku tego roku o możliwości sprzedania swoich udziałów wP4 informowała Netia. Netia kontroluje 23,4% udziałów P4,udziałowcem większościowym jest islandzki fundusz Novator (54,6%).Kolejne 22% udziałów należy do Tollerton Investments.

Netia podała wówczas, że według niej 23,4% pakietu udziałów w P4obecnie znacznie przekracza kwotę 79,5 milionów euro, którą Netiazobowiązała się zainwestować w ten projekt. Jednakże Netiaoczekuje, że uzyskanie finansowania kredytem w wysokościumożliwiającej osiągnięcie przez P4 punktu zwrotnego w przepływachwolnych środków pieniężnych "będzie wymagać dodatkowego wsparciaudziałowców, w tym znaczących dodatkowych wpłat na kapitał P4".

isb-kk
Autor artykułu:
isb-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały