Plushak z wieloma numerkami reklamuje Plush Abo (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamująca taryfę Plush Abo (oferowaną przez Polkomtel). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spocie Plushak, bohater symbolizujący markę Plush, daje numerek w szatni klubu nocnego i odbiera damski płaszcz. Siedzący obok ochroniarz żartuje z niego, na co Plushak podaje kolejne dwa numerki i okazuje się, że są z nim trzy atrakcyjne dziewczyny.

Reklama podkreśla, że w ramach oferty Plush Abo można korzystać z dwóch lub więcej numerów po 20 zł miesięcznie. Ponadto smartfon Motorola One razem ze słuchawkami jest dostępny za złotówkę na start, a potem w 24 ratach miesięcznych po 40 zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-dodatkowe-oplaty-za-roaming-3-grosze-za-rozmowy-wychodzace-i-przychodzace-dlaczego,7171216884352641a ##

Poprzednia kampania reklamowa taryfy Plush była realizowana pod hasłem „Film Ci się nie urwie”.

 

Nowa akcja reklamowa zaczęła się 18 października, obejmuje telewizję, kina, radio oraz internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, spot nakręcił Jacek Podgorski, wyreżyserował Wojtek Wawszczyk, a produkcją zajął się dom Produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu