PMPG chce podbić USA. “Machina” wróci jako projekt międzynarodowy

Platforma Mediowa Point Group ma plan reaktywacji “Machiny”. Pod tą marką ma powstać multimedialna platforma kierowana do odbiorców w Polsce i USA, współtworzona przez amerykańskich przedsiębiorców.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
PMPG chce podbić USA. “Machina” wróci jako projekt międzynarodowy
Grant Blaisdell, Eva Blaisdell, Michał M. Lisiecki

Michał M. Lisiecki, prezes PMPG, podpisał list intencyjny w sprawie projektu nowej “Machiny” z Evą Blaisdell i Grantem Blaisdellem. Eva Blaisdell dotąd brała udział w tworzeniu i rozwijaniu projektów medialnych, w których partnerowały jej m.in takie korporacje jak Sony, Amazon, Motorola. Szefem nowego projektu ma być Grant Blaisdell, który pracował wcześniej nad zagranicznymi start-upami.  

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wprost-z-rekordowa-sprzedaza-dzieki-tasmom-dane-numer-po-numerze ##

„Machina” ma stać się multimedialną platformą z materiałami o muzyce, rozrywce, modzie, stylu życia czy technologii. Projekt ma być realizowany w języku angielskim oraz polskim i kierowany do odbiorców w Europie, Stanach Zjednoczonych oraz w Azji. Dodatkowo w USA ukazywać się ma limitowana edycja drukowana “Machiny”, adresowana np. do osób zarządzających branżą rozrywkową.

Główna siedziba projektu znajdować się ma w Los Angeles, ale w Warszawie powstanie dedykowana mu redakcja. Na razie nie wiadomo, jak duże będzie zaangażowanie PMPG w projekt nowej “Machiny”.

“Machina” pojawiła się na rynku w 1995 roku i była pismem poświęconym popkulturze. Platforma Mediowa Point Group kupiła tytuł w 2005 roku. W 2011 roku przestał się on ukazywać w druku, pozostając jedynie w formie e-wydania. Zamknięto je z początkiem 2012 roku (więcej na ten temat). Obecnie pod marką Machina.pl działa jedynie serwis internetowy.

Platforma Mediowa Point Group w I połowie br. zanotowała 30,55 mln zł wpływów, o 10 proc. mniej niż rok wcześniej, oraz 5,88 mln zł zysku netto, o 62,5 proc. więcej niż przed rokiem (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS