Po półrocznej przerwie ZFPR wznowił "Śniadania prasowe"

"Śniadania prasowe" to jeden z projektów edukacyjnych Związku Firm Public Relations

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem jest przybliżenie konsultantom i pracownikom PR specyfiki pracy różnych mediów oraz poprawa jakości kontaktów między środowiskiem dziennikarskim i  PR. Formuła spotkania przewiduje niezobowiązującą rozmowę  ze znaną osobą świata mediów. Na spotkania zapraszani są gości reprezentujących różne specjalności zawodowe z branży medialnej i nie tylko (redaktorzy naczelni, wydawcy, etc.). Przy porannej kawie i rogalikach eksperci chętnie dzielą się swoimi spostrzeżeniami i zdradzają wiele niedostępnych dla zwykłych śmiertelników tajników swoich zawodów . Idea Śniadań zaczerpnięta jest z prac brytyjskiego Public Relations Consultants Association (PRCA), które organizuje takie spotkania z wielkim sukcesem od kilku lat.  Dotychczasowymi gośćmi Śniadań byli: Piotr Rudzki, Rzeczpospolita (17.09.2002 r.), Grzegorz Miecugow, TVN 24 (01.10.2002 r.), Jarosław Sroka, Puls Biznesu (03.12.2002 r.), Tomasz Wróblewski, Newsweek (04.03.2003 r.), Wojciech Szeląg, Polsat (17.04.2003 r.), Krystyna Kaszuba, Edipresse (01.07.2003 r.), Wojciech Romański, Businessman Magazine (18.02.2004 r.), Natalia Skipietrow, miesięcznik "Zdrowie" (31.03.2004 r.), Roman Młodkowski,TVN (11.05.2004 r.), Paweł Ławiński, Gazeta Wyborcza (15.06.2004).

 Po półrocznej przerwie Związek Firm Public Relations wznowił organizację  Śniadań. Drugiego marca w siedzibie PKPP odbyło się spotkanie z udziałem Jerzego Baczyńskiego - Redaktora Naczelnego "Polityki" i członka Zarządu Izby Wydawców Prasy. Dyskusja toczyła się na temat powstającego Kodeksu Etycznego Izby Wydawców Prasy oraz innych kodeksów etycznych powstających w środowisku medialnym. Czy powstawanie takich kodeksów to oznaka "choroby" drążącej środowisko, czy już finał kuracji która pomoże się z niej wyleczyć? Poruszony został również temat zawartości merytorycznej wydawanej prasy w Polsce, a także innych  krajach europejskich, oceny wiarygodności prasy przez społeczeństwo, kształtowanie się wydawnictw pod wpływem oczekiwań konsumentów, problem rzetelności badań czytelnictwa w Polsce oraz wiele innych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK