„Pobij rekord świata w swojej kuchni!” – rusza roadshow Boscha

Rozpoczyna się roadshowowa akcja promująca zmywarki Bosch. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Jet i Mediacom.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach startującej właśnie kampanii zmywarek Bosch w trasę po Polsce rusza specjalna ciężarówka, w której można wypróbować te urządzenia. W samochodzie dostępne są m.in. interaktywna prezentacja zmywarek w 3D, kabina dźwięku prezentująca poziom wyciszenia tych modeli oraz realistyczna symulacja oszczędności wody i energii. Zwiedzającym fachowych informacji udzielą wykwalifikowani szkoleniowcy Boscha.

Pierwszy event odbędzie się 28 stycznia w Krakowie, a kolejne – w Czeladzi, Częstochowie, Radomiu, Rzeszowie, Lublinie, dwukrotnie w Warszawie, Łodzi w  Torubiu. Zakończenie akcji nastąpi 5 i 6 marca w Poznaniu.

grafika

Promocję będą wspierać działania reklamowe w poszczególnych miastach, w których odbędą się eventy. Kampania obejmie radio (spoty w wybranych rozgłośniach lokalnych, m.in. Radiu Eska, RMF Maxxx i Radiu Złote Przeboje, oraz w centrach handlowych), reklamy mobilne w pobliżu miejsc eventów oraz marketing bezpośredni (zaproszenia rozdawane przez hostessy w centrach handlowych i na parkingach).

Akcja jest organizowana przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego we współpracy z agencją Jet, natomiast zakupem mediów na potrzeby działań reklamowych zajął się dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami