Value Media, Mastermind Media, MullenLowe MediaHub i Infinity Media w przetargu Poczty Polskiej

O obsługę budżetu mediowego Poczty Polskiej oszacowanego na blisko 13 mln zł walczą cztery domy mediowe. Są to: Value Media, Mastermind Media, MullenLowe MediaHub i Infinity Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęty na początku kwietnia br. przetarg dotyczy świadczenia usług mediowych przez rok od podpisania umowy. Oferty w nim złożyły cztery firmy: Value Media (Group One) z ceną dokładnie 12 121 606,29 zł, Mastermind Media z ceną 12 869 767,99 zł, Infinity Media z ceną 12 918 471,55 zł oraz MullenLowe MediaHub z ceną 12 417 252,80 zł.

Budżet, jaki na media w ciągu roku zamierza przeznaczyć Poczta Polska, wynosi dokładnie 12 924 673,29 zł.

Wybrany dom mediowy zajmie się planowaniem i zakupem mediów do realizowanych przez Pocztę Polską kampanii. Będzie odpowiedzialny m.in. za opracowanie strategii mediowej kampanii i zakup mediów. Będzie też zajmować się realizacją pojedynczych zakupów mediów niezwiązanych z planowaniem i zakupem kampanii reklamowych, takich jak zakup czasu reklamowego i billboardów sponsorskich w telewizji, zakup czasu antenowego w radiu, powierzchni reklamowych w prasie i na outdoorze, działań reklamowych w internecie oraz czasu reklamowego w kinach.

Dodatkowo będzie realizować projekty związane z lokowaniem marki Poczty Polskiej w mediach, działaniami niestandardowymi, takimi jak np. ambient i eventy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe