'Podzielę się z Wami pysznymi lodami'

Krakowska agencja Schulz Design odświeżyła linię dziesięciu opakowań lodów familijnych LA Cremeria.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zaprojektowała także opakowanie dla nowego brandu Nestle Ice Cream.

 La Cremeria to linia familijnych lodów, której design opakowań przeszedł gruntowne zmiany. Zmodyfikowany został całkowicie design wieczek oraz etykiet bocznych. Wykonane zostały nowe zdjęcia. Odświeżoną szatę zyskało dziesięć smaków lodów La Cremerii. Design nawiązuje do delikatnego wręcz niebiańskiego smaku lodów, które kryją się we wnętrzu opakowania. Towarzyszy temu telewizyjna kampania reklamowa.

  

Nowy produkt o nazwie Black Flame – vanilla  & chili ice pojawił się w sprzedaży z końcem kwietnia. Schulz Design jest autorem nazwy, zaprojektował logotyp brandu oraz szatę graficzną. Głównym motywem designu jest czarny płomień, który pochłania w swoich ramionach wizualizacje produktu – mówi Grzegorz Mieszkowski manager Schulz Design – jego pikantny smak podkreślony jest silnie nasyconą czerwienią całego opakowania.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej