'Podzielę się z Wami pysznymi lodami'

Krakowska agencja Schulz Design odświeżyła linię dziesięciu opakowań lodów familijnych LA Cremeria.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zaprojektowała także opakowanie dla nowego brandu Nestle Ice Cream.

 La Cremeria to linia familijnych lodów, której design opakowań przeszedł gruntowne zmiany. Zmodyfikowany został całkowicie design wieczek oraz etykiet bocznych. Wykonane zostały nowe zdjęcia. Odświeżoną szatę zyskało dziesięć smaków lodów La Cremerii. Design nawiązuje do delikatnego wręcz niebiańskiego smaku lodów, które kryją się we wnętrzu opakowania. Towarzyszy temu telewizyjna kampania reklamowa.

  

Nowy produkt o nazwie Black Flame – vanilla  & chili ice pojawił się w sprzedaży z końcem kwietnia. Schulz Design jest autorem nazwy, zaprojektował logotyp brandu oraz szatę graficzną. Głównym motywem designu jest czarny płomień, który pochłania w swoich ramionach wizualizacje produktu – mówi Grzegorz Mieszkowski manager Schulz Design – jego pikantny smak podkreślony jest silnie nasyconą czerwienią całego opakowania.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny