Agencja Point of View wygrała przetarg na strategię komunikacji marki Tatra w serwisach społecznościowych. Na starcie współpracy przejmuje prowadzenie profilu tego brandu w Facebooku. Wcześniej zajmowała się tym agencja Get More Social.
Jak zapowiadają przedstawiciele agencji Point of View, komunikacja marki Tatra w tym kanale zostanie odświeżona i ujednolicona.
- W ramach prowadzonych działań realizowane będą dwie linie komunikacyjne. Pierwsza linia będzie lżejsza, bawiąca się dwuznacznością nazwy Tatry, jako marki piwnej i nazwy gór - mówi Mariusz Majewski, dyrektor zarządzający w Point of View. - Druga linia będzie poważniejsza i dotyczyć będzie współpracy z GOPR, którą to organizację marka Tatra wspiera od lat. W tej linii prezentowane będą męskie wartości ze świata marki, w kontekście pracy ochotników GOPR.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ratownicy-gopr-w-reklamie-piwa-tatra-wideo ##
Agencja Point Of View, poza prowadzeniem profilu, będzie się również zajmowała obsługą kampanii Facebook Ads. W przyszłości przewidywane są także inne projekty związane z obecnością marki Tatra w serwisach społecznościowych.
Tatra to już druga marka z portfolio Grupy Żywiec obsługiwana przez agencję Point of View - od maja br. agencja obsługuje markę Królewskie.
Okresu, na jaki zawarto umowę, i pozostałych uczestników przetargu nie ujawniono.










