Pokazy mistrzów kuchni w kampanii Żywiec Zdrój Smako-Łyk

W telewizji, prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk. W ramach akcji pod hasłem „Pasuje do obiadu” odbędą się pokazy kulinarne z udziałem czterech mistrzów kuchni.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk podkreśla, że  znakomicie nadaje się ona jako element posiłku. W podobny sposób – pod hasłem „Pasuje do obiadu” i z wykorzystaniem motywu puzzli – marka była już reklamowana w ubiegłym roku (więcej). W obecną akcję zaangażowani są czterej mistrzowie kuchni: Michał Tkaczyk, Konrad Birek, Sebastian Krauzowicz i Witold Iwański, którzy w maju i czerwcu poprowadzą spotkania kulinarne w największych miastach Polski. Ponadto w serwisie internetowym pasujedoobiadu.pl będą odpowiadać na pytania użytkowników oraz udostępniać swoje przepisy.

grafika

Zasadnicze działania reklamowe są natomiast prowadzone od początku maja w telewizji (m.in. TVP, TVN, TVN7, Polsat, TV4), prasie (m.in.: „Twój Styl”, „Poradnik Domowy”, „Claudia”, „Świat Kobiety”), punktach sprzedaży (materiały POS, konkursy dla konsumentów) oraz na outdoorze (m.in. na Śląsku, w Trójmieście, Warszawie, Łodzi, Krakowie i Poznaniu). Kreację kampanii ATL – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała agencja Young & Rubicam, za strategię i realizację działań BTL odpowiada agencja FreszLab, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Garden of Words.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat