Pokazy mistrzów kuchni w kampanii Żywiec Zdrój Smako-Łyk

W telewizji, prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk. W ramach akcji pod hasłem „Pasuje do obiadu” odbędą się pokazy kulinarne z udziałem czterech mistrzów kuchni.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk podkreśla, że  znakomicie nadaje się ona jako element posiłku. W podobny sposób – pod hasłem „Pasuje do obiadu” i z wykorzystaniem motywu puzzli – marka była już reklamowana w ubiegłym roku (więcej). W obecną akcję zaangażowani są czterej mistrzowie kuchni: Michał Tkaczyk, Konrad Birek, Sebastian Krauzowicz i Witold Iwański, którzy w maju i czerwcu poprowadzą spotkania kulinarne w największych miastach Polski. Ponadto w serwisie internetowym pasujedoobiadu.pl będą odpowiadać na pytania użytkowników oraz udostępniać swoje przepisy.

grafika

Zasadnicze działania reklamowe są natomiast prowadzone od początku maja w telewizji (m.in. TVP, TVN, TVN7, Polsat, TV4), prasie (m.in.: „Twój Styl”, „Poradnik Domowy”, „Claudia”, „Świat Kobiety”), punktach sprzedaży (materiały POS, konkursy dla konsumentów) oraz na outdoorze (m.in. na Śląsku, w Trójmieście, Warszawie, Łodzi, Krakowie i Poznaniu). Kreację kampanii ATL – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała agencja Young & Rubicam, za strategię i realizację działań BTL odpowiada agencja FreszLab, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Garden of Words.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style