Polacy na MŚ w piłce ręcznej: 3,4 mln widzów i 7 mln zł z reklam

Średnio 3,4 mln widzów oglądało mecze Polaków podczas MŚ w piłce ręcznej, które pokazała TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 7,1 mln zł. Natomiast średnia widownia spotkań emitowanych na antenie TVP Sport do tej pory wyniosła prawie 200 tys. osób.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność wszystkich meczów Polaków podczas Mistrzostw Świata w piłce ręcznej wyniosła w TVP2 3,36 mln osób. Przełożyło się to na 21,39 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 21,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Spotkania z udziałem polskiej drużyny oglądać można było na antenie Dwójki w okresie od 14 do 21 stycznia 2013 roku.

Największą popularnością cieszył się poniedziałkowy mecz Polska-Węgry, który zainteresował 3,92 mln widzów. Było to spotkanie 1/8 finału, które zakończyło się porażką Polaków.

Wpływy reklamowe TVP2 przy emisji meczów polskiej drużyny wyniosły 7,1 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Z kolei dotychczas pokazane spotkania mistrzostw na antenie TVP Sport (w okresie od 12 do 21 stycznia br.) oglądało średnio 191 tys. osób, co zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej przełożyło się na 1,29 proc. udziału.

Do tej pory w TVP Sport największą popularnością cieszyło się spotkanie Serbia- Słowenia, które przyciągnęło przed telewizory 458 tys. widzów.

Średnia oglądalność MŚ w piłce ręcznej

Najchętniej oglądane mecze

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK