Polacy najchętniej słuchają w internecie stacji rockowych, RMF On liderem wśród serwisów

Polscy internauci słuchają radia online w sposób zbliżony do radia eterowego. Dotyczy to zarówno miejsca, pory i okoliczności, jak i sposobu słuchania - wynika z badania Millward Brown.

km
km
Udostępnij artykuł:

Najczęściej wybierane gatunki muzyczne przez internautów słuchających radia w sieci to rock, pop oraz muzyka polska.

Duża popularnością cieszą się także największe przeboje, a stacje grające online tę muzykę w najlepszych proporcjach są najczęściej wybierane. W czołówce listy serwisów internetowych stacji radiowych wskazywanych najczęściej przez internautów znajdują się RMF On, Eska Go oraz Open FM.

grafika

Pory dnia mające najwyższy udział w słuchaniu internetowego radia to popołudnie i wieczór.

grafika

"Badanie Internetowego Audytorium Radia" zostało przeprowadzone przez Millward Brown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych i Polskiego Radia w maju br. metodą CAWI. Próba: n=804 słuchaczy radia internetowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS