Polacy polubili 'Londyńczyków'

Pierwszy sezon serialu "Londyńczycy" śledziło średnio 3,83 mlnwidzów. Jedynka emitująca serial była w paśmie jego emisjizdecydowanym liderem rynku. Kanał przymierza się do kontynuacjiprodukcji.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Serial zapewnił publicznej stacji 25,78 proc. udziału w rynku.Najlepsze udziały zanotował premierowy epizod (33,8 proc. udziału -4,94 mln widzów) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl.

Produkcja o emigrantach zapewniła TVP1 pozycję lidera rynku.Druga lokata przypadła TVN z 2,82 mln widzów (19,01 proc. udziału;"W11" oraz filmy). Trzeci był Polsat nadający program "PiotrBałtroczyk na żywo" oraz "Wzór" (15,39 proc. udziału;2,28 mlnwidzów). Poza podium znalazła się Dwójka (13,88 proc. udziału ;2,06 mln widzów).

Serial był chętnie oglądany na wsi oraz w małych miastach. Zdrugiej strony miał wysoki odsetek widzów z wykształceniemwyższym.

Produkcja zanotowała wpływy reklamowe na poziomie 9,63 mlnzłotych ( bez rabatów). Możliwe jednak, że TVP zarobi także nasprzedaży serialu poza nasze granice. Żywe zainteresowanie nimzgłosiło kilku nadawców.

Londyńczycy" opowiadają o Polakach mieszkających nad Tamizą.Akcja serialu dzieje się w egzotycznym Soho, gigantycznym City idekadenckim West Endzie. W rolach głównych występują: GrażynaBarszczewska, Robert Więckiewicz, Przemysław Sadowski, RafałMaćkowiak, Lesław Żurek i Roma Gąsiorowska.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"