Polacy zirytowani reklamami w telewizji jak nigdy dotąd

W bieżącym miesiącu mierzony przez OMG Metrics wskaźnik irytacji Polaków związanej z reklamami telewizyjnymi osiągnął najwyższy poziom. Badanie jest prowadzone przez firmę od ponad roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

5,94 – tyle w skali od 0 do 10 wynosił wskaźnik irytacji Polaków na reklamy telewizyjne w pierwszych trzech tygodniach marca. Aż 38 proc. respondentów oceniło swoje zdenerwowanie powodowane przez spoty jako bardzo wysokie (oceny 8-10). To rekordowy wynik od ponad roku, kiedy OMG Metrics zaczęło realizować to badanie.

grafika

Analiza wyników badania z ostatniego roku pokazuje, że Polacy są nieco mniej zdenerwowani na spoty reklamowe w wakacje, kiedy po prostu rzadziej oglądają telewizję. Z drugiej strony reklamy nie irytują nas tak bardzo w okresie bożonarodzeniowym, mimo że zazwyczaj więcej czasu spędzamy wtedy przed telewizorami. Co ciekawe, ogółem to mężczyzn (średnia wskazań od początku prowadzenia badania – 5,9) bardziej denerwują spoty telewizyjne niż kobiety (średnia wskazań – 5,3).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady