„Policjantki i policjantki” hitem TV4, serial śledzi 1,9 mln osób

Szósty sezon „Policjantek i policjantów” ogląda średnio 1,93 mln widzów. Względem czwartej edycji, emitowanej rok temu, serial zyskał 430 tys. widzów. Czwórka w czasie jego emisji m.in. wygrywa z Polsatem, a w grupie DVB-T 16-49 stacja jest liderem rynku.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna Czwórka szóstą edycję hitowej produkcji „Policjantki i policjanci” pokazuje od poniedziałku do piątku o godz. 19.00, począwszy od 27 lutego br. Średnia widownia pierwszych 14 odcinków serialu (pokazanych do 16 marca br.) oglądało 1,93 mln osób. Przełożyło się to na 13,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jeden z domów mediowych.

Jeszcze wyższe wyniki „Policjantki i policjanci” notują wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział serialu wynosi 17,13 proc., a w DVB-T 16-49 - 18,67 proc.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek serii, pokazany 9 marca br. Oglądało go 2,04 mln osób.

grafika

TV4 w paśmie nadawania serialu zajmuje bardzo wysokie - trzecie - miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma jest TVN z 16,4 proc., drugie miejsce zajmuje TVP1 (14,5 proc.), a gorzej od Czwórki z głównych stacji wypada TVP2 (11,9 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TV4 również jest trzecia. Z kolei w grupie widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej stacja zajmuje drugie miejsce, a w DVB-T 16-49 - jest liderem oglądalności.

grafika

Produkcja ma kilkukrotnie wyższe wyniki, niż średnia oglądalność TV4. W okresie od 27 lutego do 16 marca br. średni udział TV4 wśród wszystkich widzów wyniósł 4,28 proc. (4,39 proc. w grupie komercyjnej, 5,68 proc. w DVB-T 4+ i 6,12 proc. w DVB-T 16-49).

W piątek, 10 marca br. o godz. 20.00 (czyli tuż po emisji „Policjantek i policjantów”) Czwórka pokazała film fabularny oparty na serialu „Wierna jak pies. Policjantki i Policjanci”, który obejrzało ponad 1,5 mln widzów. Nadawca informuje, że tego dnia padł dzienny rekord oglądalności stacji od czasu cyfryzacji telewizji w Polsce. Jej udział w 4+ wyniósł 5,66 proc., a w 16-49 - 5,99 proc.

„Policjantki i policjanci” to serial opowiadający o życiu i pracy policjantów z wydziału prewencji. Realizowany jest on we Wrocławiu, a jego producentem wykonawczym jest ATM Grupa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]