Polkomtel dołącza do programu lojalnościowego Freebee

Polkomtel został partnerem strategicznym startupu Freebee oferującego rozwiązania lojalnościowe. Operator udostępni ofertę Freebee klientom Plusa dla Firm.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Polkomtel dołącza do programu lojalnościowego Freebee

Freebee to startup oparty na technologiach mobilnych oraz plastikowej karcie. Oferuje klientom programy lojalnościowe: za zakup produktu czy skorzystanie z usługi klienci mogą szybko i wygodnie odbierać nagrody. Z Freebee współpracuje już prawie 500 punktów usługowych z kilkunastu różnych branż, w tym restauracje, sklepy, kawiarnie, księgarnie.

Wiceprezes New Media Ventures (właściciela Freebee) Michał Niemczycki uważa, że tradycyjne programy lojalnościowe nie budują relacji między marką a konsumentem. - Klient ma dosyć ciułania punktów w nieskończoność, a przy zakupie dziesiątej kawy niekoniecznie chce już tylko jedenastą gratis - mówi Niemczycki. W programie Freebee nagrody są związane z ofertą danego miejsca, a przy tym niestandardowe i budujące relację.

Dla Polkomtela Freebee ma stanowić nowy kanał komunikacji z klientami. Operator zamierza dotrzeć ze swoją ofertą, m.in. z technologią LTE, do partnerów Freebee. Freebee już teraz udostępnia u wybranych partnerów Wi-Fi z internetem Plusa.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK