Połowa młodych ludzi szuka w sieci informacji zdrowotnych

Ponad połowa internautów w wieku od 13 do 24 lat kieruje się dosieci szukając informacji o zdrowiu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Największą popularnością w tej grupie cieszy się serwis WebMD,na który wskazało 15,1 procenta respondentów - informuje serwisMarketing Charts, powołując się na badanie przeprowadzone przezYpulse, ISIS, YouthNoise oraz Peanut Labs.

Następnie najwięcej wskazań miały Google (11,83 procenta),Wikipedia (3,94 procenta), Yahoo (3,27 procenta), Health.com (1,05procenta), Plannedparenthood.com (1,05 procenta) orazMayoclinic.com (0,86 procenta).

Z badania wynika, że poza odwiedzaniem tego typu stron, dużagrupa respondentów anonimowo dzieli się w sieci swoimi problemami zinnymi użytkownikami poprzez fora czy grupy dyskusyjne i większośćz nich ma w związku z tym pozytywne doświadczenia.

Największe obawy badanych wiążą się z chorobami przenoszonymidrogą płciową i HIV, zażywaniem narkotyków i innych niedozwolonychsubstancji, zdrowiem psychicznym i depresją, nieplanowaną ciążąoraz nadużywaniem alkoholu. Kwestie związane z internetem takie jaktzw. cyberbullyng również były wskazywane, ale z o wiele mniejszączęstotliwością.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej