Polpharma klientem Havas PR Warsaw

Havas PR Warsaw nawiązuje współpracę z Polpharmą, która inicjuje ogólnopolski program edukacyjny.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Polpharma klientem Havas PR Warsaw

Koncern farmaceutyczny Polpharma wybrał Havas PR Warsaw do opracowania koncepcji kreatywnej i działań public relations wokół kampanii edukacyjnej. 
 
W ramach współpracy Havas PR Warsaw będzie odpowiadać m.in. za obsługę biura prasowego, koordynację współpracy z ekspertami oraz nadzór nad pracami kreatywnymi i produkcyjnymi. Przygotowanie koncepcji kreatywnej, w tym opracowanie KV, materiałów BTL i assetów graficznych kampanii, leży po stronie Havas Warsaw, agencji należącej do kolektywu Havas Creative Network.

Klienta pozyskano w drodze przetargu. 

Havas PR Warsaw konsekwentnie wzmacnia swoje kompetencje sektorowe, poszerzając grono klientów m.in. o tych z branży farmaceutycznej i biotechnologicznej. Bardzo się cieszymy, że to właśnie Polpharma jest jednym z nich, ponieważ wyznawane przez firmę wartości są nam niezwykle bliskie, szczególnie zależy nam na promowaniu edukacji i profilaktyki zdrowotnej. To kolejny projekt, który realizujemy w ramach Havas Creative Network, integrując kompetencje poszczególnych spółek – mówi Tomasz Lis, managing director, Havas PR Warsaw.  
 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"