Polska wersja “That's my kid” jesienią w TVP 2

W jesiennej ramówce TVP 2 znaleźć się ma polska wersja teleturnieju “That's my kid” , w którym rodzice muszą wykazać się znajomością swoich dzieci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za produkcję show odpowiadać ma Mastiff Media Polska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z zasadami formatu, w każdym odcinku programu brać będzie udział czwórka dzieci oraz ich rodzice, którzy odpowiadać będą na pytania dotyczące swoich pociech. Najlepsza drużyna wygra pieniądze. W tej chwili trwają poszukiwania prowadzącego do programu oraz uczestników – rodziców wraz z dziećmi w wieku od 5 do 9 lat. Nie znana jest jeszcze jego polska nazwa formatu.

W jesiennej ramówce TVP 2 znajdzie się również kolejna edycja teleturnieju „Tak to leciało!”, także produkowanego przez Mastiff Media Polska. Z kolei dla Jedynki spółka producencka szykuje program “Małe dranie” (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej