Polski Związek Jeździecki ma nowe logo

Polski Związek Jeździecki zyskał nową identyfikację wizualną. Wprowadziło ją wybrane na początku br. kierownictwo związku, które opracowało też nową strategię organizacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Nowe logo przedstawia literę „P” stylizowaną na głowę konia, a jednocześnie subtelnie nawiązującą do kształtu serca. Chcemy, aby znak ten symbolizował rozpoczynający się proces integracji ogromnej grupy ludzi, którzy „mają konie w sercu”, oraz pozytywne zmiany w związku i otwarcie na wielką grupę jeźdźców-amatorów - opisuje Rafał Wawrzyniak, wiceprezes Polskiego Związku Jeździeckiego ds. marketingu. - Marka PZJ będzie jednym z elementów, które pomogą aktywizować społeczeństwo wokół idei jeździectwa. Aby odpowiedzieć na potrzeby współczesnego odbiorcy musimy z jednej strony nawiązywać do tradycji i podkreślać wieloletnią historię związku oraz jeździectwa w Polsce, z drugiej zaś strony chcemy pokazać, że jesteśmy organizacją nowoczesną, otwartą na zmiany i z optymizmem patrzącą w przyszłość - dodaje. Dotychczasowe logo związku będzie się od tej pory tradycyjnym herbem, stosowanym w wyjątkowych sytuacjach, dla podkreślenia tradycji organizacji.

Na początku br. prezesem PZJ został Łukasz Abgarowicz, od wielu lat poseł i senator, wcześniej pracujący w Państwowych Torach Wyścigów Konnych. - Związek czeka ogromna transformacja. Już uruchomiliśmy prace mające na celu uporządkowanie procedur oraz usprawnienie i unowocześnienie jego działalności - mówi Abgarowicz

Nowe władze PZJ rozpoczęły już prace nad rozwojem jeździectwa powszechnego i określeniem roli związku w tym procesie. Kompleksowa strategia organizacji obejmuje szeroką promocję jeździectwa m.in. poprzez szereg programów popularyzujących tę dyscyplinę i ułatwienie dostępu do niej w Polsce. Związek planuje też liczne działania mające na celu budowę swojego wizerunku i promocję m.in. poprzez przygotowanie pakietów sponsorskich i pozyskanie partnerów strategicznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego