Polymus dalej będzie reklamować Danfoss

Firma Danfoss Poland - produkująca rozwiązania z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji, ogrzewnictwa oraz sterowania silnikami i maszyn mobilnych - przedłużyła na br. współpracę z agencją reklamową Polymus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agencja Polymus będzie nadal zajmować się realizacją działań field marketingowych promujących urządzenia grzewcze marki Danfoss. Celem aktywności jest zwiększenie świadomości marki wśród kadry sklepów detalicznych i małych firm instalacyjnych oraz zwiększenie sprzedaży konkretnych produktów: głowic termostatycznych Panda, zestawów do grzejników oraz automatyki do ogrzewania podłogowego.

W związku z przedłużeniem kooperacji agencja Polymus rozbudowała zespół, poszerzyła asortyment sprzedażowy przedstawicielom handlowym i zwiększyła zasięg nadzorowanych przez nich sklepów o placówki sieciowe, takie jak Castorama i Leroy Merlin. Do zadań agencji ponownie należało zrekrutowanie personelu, zaplanowanie realizacja logistyki, zapewnienie niezbędnych narzędzi do pracy oraz rozliczanie personelu za osiągnięte wyniki.

- Agencja Polymus wykazała się profesjonalizmem na najwyższym poziomie w prowadzeniu projektów opierających się na sprzedaży bezpośredniej, dlatego kontynuowanie i rozszerzenie współpracy było oczywistością - wyjaśnia Dorota Jezierska, dyrektor sprzedaży i marketingu w Danfoss Poland.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"