Wielki pościg w reklamie pomarańczowo-waniliowej Coca-Coli

W USA ruszyła kampania reklamowa Coca-Cola o smaku pomarańczowo-waniliowym. Na potrzeby promocji przygotowano energetyczny spot, nawiązujący do konwencji filmów akcji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Reklamę "The Chase" otwiera scena rodem z filmów akcji. Obrandowana ciężarówka Coca-Coli ściga się po ulicach miasta z wozem przewożącym pomarańcze oraz furgonetką, która służy za obwoźną lodziarnię.

Emocje rosną z sekundy na sekundę, następuje punkt kulminacyjny - pojazdy wzbijając się w powietrze… i zostają gwałtownie zatrzymane przez pracownicę policji drogowej. Pod jej nogi wpada puszka napoju Coca-Cola o smaku pomarańczowo-waniliowym.

Reklama została przygotowana na rynek amerykański.

Kreację przygotowała agencja Wieden + Kennedy Portland. Za produkcję odpowiada Prettybird, reżyserią zajął się Tom Noakes.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"