Ponad 25 proc. Polaków zamierza kupić rower w tym roku

Ponad 70 proc. Polaków deklaruje posiadanie roweru. Jednocześnie ponad 25 proc. ankietowanych planuje kupić jednoślad w nadchodzącym roku – takie są rezultaty badania przeprowadzonego przez agencję Difference, którego wyniki otrzymała PAP.

masz / pap
masz / pap
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję Difference, z którego raport przekazano PAP, największym zainteresowaniem cieszą się rowery miejskie, które chce kupić 33 proc. ankietowanych. Na kolejnym miejscu znalazły się rowery górskie (19 proc.) oraz dziecięce (18 proc.).

Z badania wynika także, że Polacy preferują kupowanie rowerów w specjalistycznych sklepach stacjonarnych. Kwota, którą zamierzają przeznaczyć na zakup, to 1,6 tys. zł.

Jak podano w raporcie, rok 2020 i 2021 przyniosły ogromny boom na rowery na całym świecie. Pandemia i ograniczenia w mobilności sprawiły, że wiele osób przesiadło się na rowery. W ten sposób można bezpiecznie dojeżdżać do pracy, poza tym jazda na rowerze jest doskonałą formą na aktywne spędzanie czasu wraz z całą rodziną, co w czasach pandemii ma kluczowe znaczenie.

Badanie zostało przeprowadzone w styczniu 2020 r. na zlecenie producenta rowerów Kross metodą CAWI na próbie 1100 osób.

masz / pap
Autor artykułu:
masz / pap
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]