Mecze szczypiornistów TVP 2 nadawała głównie o godz. 18.00 i 20.00. Udział Dwójki w czasie ich transmitowania wyniósł 20,52 proc. i był niższy od wyniku TVP 1, która miała w tym czasie 22,84 proc. TVP 2 pokonała jednak TVN (15,80 proc.) i Polsat (12,89 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measuerment dla Wirtualnemedia.pl. Wpływy reklamowe z 10 spotkań pokazanych przez Dwójkę wyniosły 6,8 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Z kolei średnia oglądalność meczów na antenie kanału TVP Sport, który pokazywał także m.in. spotkania eliminacyjne innych drużyn oraz półfinały, wyniosła 190 tys. widzów przy udziale na poziomie 1,22 proc.
Mecze piłkarzy ręcznych w TVP 2 śledzili głównie mężczyźni, widzowie po czterdziestce oraz mieszkańcy wsi.
Oglądalność meczów na antenie TVP 2
Widownia konkurencji w czasie transmisji meczów

Oglądalność spotkań w TVP Sport
Profil widowni meczów












