Porsche ogłasza przetarg na globalny budżet medialny

Firma Porsche ogłosiła przetarg na globalne planowanie i zakup mediów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Koncern motoryzacyjny wydaje rocznie na reklamę około 80 milionów dolarów, z czego około 1/4 na swoim największym rynku jakim są Stany Zjednoczone.

Przetarg obejmuje wszystkie rynki, na których obecne jest Porsche, w tym Amerykę Północną, Wielką Brytanię, Niemcy, Włochy i Chiny.

Za oceanem za medialny budżet firmy odpowiada obecnie niezależna agencja Cramer-Krasselt, która przejęła obsługę marki w 2007 roku.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?