Posnania wśród klientów Triple PR

Apsys Polska powierzył obsługę centrum handlowego Posnania agencji Triple PR. Zespół agencji jest odpowiedzialny za kompleksową obsługę PR obiektu.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Posnania wśród klientów Triple PR
fot. materiały prasowe

W ramach umowy z Apsys Polska zespół Triple PR jest odpowiedzialny za wsparcie działu marketingu i komunikacji Posnanii poprzez doradztwo strategiczne i kompleksową obsługę public relations. Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja strategii PR oraz budowania i utrzymania relacji z mediami, prowadzenie biura prasowego, współpraca z lokalnymi instytucjami i organizacjami, ze szczególnym uwzględnieniem działań z zakresu CSR/ ESG i na rzecz dostępności, a także komunikacja kryzysowa.

W portfolio Triple PR znajdują się m.in. takie marki jak Cushman & Wakefield, TFG Asset Management, Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych, Grupa Reesco, Leroy Merlin, Hebe, Tchibo, L'Osteria, Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser, Faktoria i Bibby Financial Services. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?