Posnania wśród klientów Triple PR

Apsys Polska powierzył obsługę centrum handlowego Posnania agencji Triple PR. Zespół agencji jest odpowiedzialny za kompleksową obsługę PR obiektu.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Posnania wśród klientów Triple PR
fot. materiały prasowe

W ramach umowy z Apsys Polska zespół Triple PR jest odpowiedzialny za wsparcie działu marketingu i komunikacji Posnanii poprzez doradztwo strategiczne i kompleksową obsługę public relations. Do zadań agencji należy opracowanie i realizacja strategii PR oraz budowania i utrzymania relacji z mediami, prowadzenie biura prasowego, współpraca z lokalnymi instytucjami i organizacjami, ze szczególnym uwzględnieniem działań z zakresu CSR/ ESG i na rzecz dostępności, a także komunikacja kryzysowa.

W portfolio Triple PR znajdują się m.in. takie marki jak Cushman & Wakefield, TFG Asset Management, Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych, Grupa Reesco, Leroy Merlin, Hebe, Tchibo, L'Osteria, Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser, Faktoria i Bibby Financial Services. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana