Powerade napojem piłkarzy na mistrzostwach świata

Powerade został ogłoszony oficjalnym napojem piłkarzy podczas tegorocznych mistrzostw świata w RPA. Marka oprze na tym działania reklamowe skierowane do kibiców.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako partner techniczny FIFA podczas tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej napój Powerade będzie dostępny dla zawodników podczas wszystkich 64 meczów tego turnieju. Logo imprezy i informacja o tym statusie marki będą wykorzystywane w różnych kanałach jej komunikacji marketingowej prowadzonej pod hasłem „Keep Playing”. Już teraz zaprezentowano nową, jeszcze bardziej sportową butelkę tego napoju.

Ponadto działania promujące Powerade w związku z mistrzostwami rozpoczęły się w internecie. W serwisie YouTube umieszczono interaktywny film pokazujący „niekończącą się grę w piłkę”, w którym użytkownicy mogą klikać w poszczególne elementy, by zagłębić się w ludzki organizm i sprawdzić, co dzieje się w ciele i umyśle zawodników. Wideo jest dostępne pod adresem www.youtube.com/powerade. W innych krajach piłkarska kampania Powerade obejmie m.in materiały POS i specjalną linię gadżetów, natomiast w Polsce ograniczy się do działań w internecie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji