„Powiedz tak” w kampanii Danonków z udziałem Małgorzaty Ohme (wideo)

Pod hasłem „Danonki powiedz tak” wystartowała kampania reklamowa Danonków. W akcji, przygotowanej przez VML Poland, Y&R i Mediacom, wystąpiła psycholog Małgorzata Ohme.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Powiedz tak” w kampanii Danonków z udziałem Małgorzaty Ohme (wideo)

Celem akcji jest umacnianie pewności siebie i samodzielności u dzieci. Na potrzeby kampanii, której hasłem jest „Powiedz tak dziecięcej samodzielności”, stworzono stronę internetową danonkipowiedztak.pl. Jej autorem jest agencja VML Poland.

Na stronie psycholog dziecięcy Małgorzata Ohme podpowiada rodzicom m.in. jak uczyć odpowiedzialności za własne zachowania. W akcji udział bierze również pięciu blogerów - Szafeczka.com, Flowmummy.pl, Mojedziecikreatywnie.pl, Szczesliva.pl oraz Zuchrysuje.pl.

 

Akcja obejmuje działania w prasie i internecie (spot przygotowała agencja Y&R), a za planowanie i zakup mediów odpowiada Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"