Powrót z urodzin w nowej odsłonie kampanii „Piłeś? Nie jedź” (wideo)

W telewizji, radiu, kinach i na outdoorze rusza kolejny etap kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź”. Akcję na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy przygotowały Fabryka Komunikacji Społecznej i Practum Consulting.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie odsłona kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź” pokazuje tragiczny powrót dwojga osób z imprezy urodzinowej , podczas mężczyzna kierujący później samochodem pił alkohol. Akcja zwraca w ten sposób uwagę na negatywne konsekwencje prowadzenia auta przez nietrzeźwego kierowcę. Kampania jest skierowana przede wszystkim do uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30 lat.

Przypomnijmy, że kampania „Piłeś? Nie jedź” jest prowadzona przez od kilku lat. W grudniu 2008 roku realizowana była świąteczna odsłona akcji (więcej na ten temat), natomiast w 2006 roku działania przebiegały pod hasłem „Piłeś - nie prowadź!” (więcej).

grafika

Obecna akcja od 16 października do połowy listopada obejmie telewizję (TVN Warszawa), radio (RMF Maxxx), kina (warszawskie Multikina) oraz outdoor (reklamy na 100 autobusach miejskich i przed 75 klubami/pubami w Warszawie, ulotki rozdawane przez stołecznych policjantów). Za kreację i realizację kampanii – na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy – odpowiada agencja Fabryka Komunikacji Społecznej, natomiast działania public relations prowadzi agencja Practum Consulting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta