Pracuj.pl: Z dobrą pracą jest Ci do twarzy (wideo)

W telewizji, kinach, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl. Akcja przebiega pod hasłem „Z dobrą pracą jest Ci do twarzy”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa Pracuj.pl ma charakter wizerunkowy. – Z naszych obserwacji wynika, że sytuacja na rynku pracy powoli się poprawia i coraz więcej firm poszukuje pracowników za pośrednictwem naszego serwisu, dlatego uznaliśmy, że warto przekazać te dobre wiadomości użytkownikom, zachęcając ich do poszukiwania nowych wyzwań zawodowych –opisuje Maciej Noga, dyrektor marketingu Grupy Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl.

Akcja obejmuje telewizję (billboardy sponsorskie przed „Kubą Wojewódzkim” w TVN, „Dr House” w TVP2 i prognozą pogody w TVN 24), kina (interaktywne podłogi w kinach Multikina w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Zabrzu, Gliwicach i Wrocławiu), internet (konkurs na profilu Pracuj.pl na Facebooku) oraz na outdoorze (billboardy w Warszawie i kilkunastu innych miastach). Kampanię – zaplanowaną na cały październik – przygotował dział marketingu Grupy Pracuj, przy realizacji billboardu sponsorskiego współpracując z firmą BeeOnline.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"