Princessa bardziej kobieca - nowe logo i opakowania, Longa zamiast Maxi

W wyniku relaunchu wafelki Princessa (Nestlé Polska) mają zmienione logo i identyfikację wizualną, bardziej opartą na kolorze niebieskim i kobiecych sylwetkach. Zmienia się też nazwa większych opakowań: z Maxi na Longa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Odświeżone opakowania i logo Princessy są oparte na kolorystyce niebieskiej. Ich główne elementy to kobiece sylwetki oraz apetyczne wizualizacje symbolizujące poszczególne wersje smakowe: kokosową, mleczną i orzechową. Nazwa większych opakowań wafelków została zmieniona z Maxi na Longa. Nowe opakowania zaprojektowała agencja Logic Design.

grafika

Relaunch Princessy ma na celu odróżnienie jej od konkurencji (w tym zwiększenie widoczności na półkach sklepowych) i poszerzenie grupy docelowej. - Chcemy dotrzeć do kobiet w wieku od 20 do 30 lat. To niezwykle inspirujące dziewczyny, które mają apetyt na życie i czerpią z niego pełnymi garściami. To również najliczniejsza i najczęściej sięgająca po słodycze grupa wiekowa - opisuje Joanna Piórko, product manager w dziale słodyczy Nestlé Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek