Princessa Vitale: Przyjemność dla duszy i ciała (wideo)

Pod hasłem "Przyjemność dla duszy i ciała" trwa kampania reklamowawprowadzająca wafelek Princessa Vitale. Akcja przygotowana przezLowe GGK i Mediaedge:cia obejmuje telewizję, internet i outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Princessa Vitale - wprowadzana właśnie do sprzedaży przez NestléPolska - to wypiekany z mąki pełnoziarnistej wafelek czekoladowy zbłonnikiem i chrupkami ryżowymi. Wprowadzająca go kampaniareklamowa podkreśla, że zapewnia on prawidłowe odżywianie i dobresamopoczucie. Przekaz pod hasłem "Przyjemność dla duszy i ciała"jest skierowany do kobiet z dużych miast w wieku 25-35 latprzywiązujących wagę do odżywiania i szukających zdrowszych, alezarazem słodkich przekąsek.

Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN, TVN7, TVN Style), prasie(Avanti, Claudia, Świat kobiety, Twój Styl, Olivia, Glamour,Cosmopolitan, Viva, Gala, Party, Wysokie Obcasy, Shape) oraz naoutdoorze (citylighty w 8 aglomeracjach i nośniki w warszawskimmetrze). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada -przygotowała agencja reklamowa Lowe GGK, zakupem mediów zajął siędom mediowy Mediaedge:cia, a działania public relations prowadziagencja Brand Support.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta