Proama w pierwszej reklamie szuka agentów ubezpieczeniowych (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca start na polskim rynku firmy ubezpieczeniowej Proama. Akcję - utrzymaną w konwencji rekrutacyjnej - przygotowała agencja Change Integrated i dom mediowy Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania wprowadzająca na polski rynek Proamę informuje o możliwości rozpoczęcia pracy w tej firmie. Poszukiwani są doświadczeni specjaliści z zakresu ubezpieczeń, a na potrzeby ich rekrutacji uruchomiono serwis proama.pl, poprzez który zainteresowani kandydaci mogą składać aplikacje. Oprócz promowania rekrutacji pracowników kampania ma na celu budowanie nazwy i wizerunku firmy jako zespołu specjalistów.

Akcja reklamowa - rozpoczęta 24 grudnia, a zaplanowana do połowy stycznia - obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie) oraz prasę (dzienniki i magazyny). Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej