Profi klientem Value Media

Dom mediowy Value (Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową spółki Profi. Zajmie się strategią oraz planowaniem i zakupem mediów dla marek Profi i Jemy Jemy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Profi klientem Value Media

Zakres działań Value Media obejmie strategię, planowanie i zakup mediów. Pierwszym wspólnym projektem jest launch gotowych zup pod marką Jemy Jemy. Obejmuje ona emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach, działania rich media, reklamy display oraz współpracę z influencerami.

W kolejnych miesiącach wystartuje również kampania wspierająca nowość Profi w kategorii pasztetów - pasztet w metalowej puszce.

Marka Profi po raz pierwszy pojawiła się z reklamami w telewizji w 2020 roku. Wcześniej obsługą mediową brandu zajmował się Havas Media.

- Wykorzystując siłę grupy, Value Media będzie miało okazję przekuć zintegrowane kompetencje z kilkunastu dziedzin do wzmacniania pozycji lidera Profi na rynku. Mamy wszystkie narzędzia, które pozwolą nam rozwinąć olbrzymi potencjał tej polskiej marki z tradycjami i cieszymy się, że nasz nowy partner biznesowy powierzył nam to zadanie - mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Sebastian Pender, dyrektor marketingu w Profi wyjaśnia, że głównym kryterium wyboru partnera biznesowego była ekspertyza i doświadczenie zespołu w obszarze skutecznej i zintegrowanej komunikacji online. - Oferta Value Media, SalesTube i Labcon wyróżniła się pod tym względem, dlatego zdecydowaliśmy na podjęcie strategicznej współpracy. Dodatkowym atutem, który utwierdził nas w podjętej decyzji, jest wysoki poziom serwisu i szybkość działania dedykowanego teamu - mówi.

Value Media będzie pracować w modelu house of communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie biddable media zapewni agencja martech & e-commerce SalesTube, a agencja kreatywna Labcon będzie odpowiadać za influencer marketing.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej