Program dla Zagranicy Polskiego Radia S.A.

"Przyjaciel Polski" - akcja medialno-promocyjna Radia Polonia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

4 listopada 2004 r. odbędzie się uroczystość wręczenia nagród oraz przyznanie tytułu „Przyjaciel Polski” dziennikarzom zagranicznym - za wkład w kształtowanie obrazu Polski w mediach za granicą.

Akacja kierowana do dziennikarzy piszących o Polsce i publikujących swoje materiały w krajach Unii Europejskiej prowadzona jest już po raz drugi. Ma na celu promocję Polski oraz zwrócenie uwagi na wizerunek naszego kraju za granicą, kreowany przez tamtejsze media.

Zebranie materiałów odbyło się przy współpracy z ambasadami RP we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Na antenie Redakcji Polskiej Radia Polonia zaprezentowane zostały wypowiedzi ambasadorów RP na temat postrzegania Polski przed akcesją i po naszym wejściu do struktur unijnych.

Nagrodzeni zostaną trzej dziennikarze, których publikacje Jury konkursu, złożone z przedstawicieli Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej, Polskiej Organizacji Turystycznej, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, TVP Polonia, The Warsaw Voice oraz Radia Polonia, uznało za najbardziej wartościowe. Za kryteria konkursu przyjęto: liczbę publikacji, prezentowany przez autora stopień znajomości polskiej problematyki, obiektywizm oraz atrakcyjność formy przekazu.

Akcja jest wkładem Radia Polonia w ogólną dyskusję na temat wizerunku Polski oraz strategii promocji naszego kraju za granicą na najbliższe lata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały