Program motywacyjny marki Whirlpool

Agencja Euro RSCG 4D z początkiem roku przygotowała całoroczny program motywacyjny pod nazwą "Stalowe na Złote" dla marki Whirlpool

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Program kierowany jest do sprzedawców i właścicieli małych sklepów oferujących meble kuchenne i sprzęt AGD - studia kuchenne. Ma na celu zwiększenie sprzedaży sprzętu do zabudowy marki Whirlpool i wzrost zainteresowania produktem wśród konsumentów.

Do programu zostały zaproszone wybrane przez Whirlpool punkty sprzedaży. Mechanizm promocji polega na nagradzaniu uczestników za dokonanie zamówień sprzętu objętego promocją. Każdemu sprzętowi została przypisana wartość pieniężna, która jest nagrodą dla uczestnika za jego zamówienie. Raz na kwartał przygotowywane jest podsumowanie i zdobyte na zamówieniach pieniądze przelewane są na specjalne konta promocyjne. Uczestnicy otrzymują dostęp do pieniędzy za pomocą karty przedpłaconej.

Agencja Euro RSCG 4D przygotowała kreację oraz produkcję materiałów reklamowych, jak również zajmuje się koordynacją programu i jest odpowiedzialna za obsługę podatkowo-prawną, przyznawanie nagród, kontakty z uczestnikami programu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?