Średnia oglądalność ośmiu dotychczas wyemitowanych odcinkówprogramu "Projekt plaża" (emisja w soboty i niedziele o 9.30)wyniosła 450 tys. widzów. - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Dało to nadającejmagazyn stacji TVN średnie udziały w rynku telewizyjnym na poziomie9,15 proc. To najgorszy wynik ze wszystkich czterech głównychkanałów telewizyjnych w tym paśmie. Natomiast udziały TVN wkomercyjnej grupie docelowej w czasie emisji programu były niecowyższe i wyniosły 10,51 proc.
Podobną oglądalność, co główne weekendowe wydania programu,miały także odcinki "Projektu plaża - nocą", emitowane we wtorki po23:30 (jeden z nich nadano wyjątkowo w czwartek). Trzy do tej porypokazane nocne odsłony magazynu obejrzało średnio 470 tys. osóbprzy udziałach wynoszących 12,57 proc. (w grupie 16-49 - 12,83proc.). Mimo wyższych udziałów, tym razem TVN również był dopieroczwartą stacją w rynku telewizyjnym.

Z kolei emitowany w czwartki po 23.00 w TVN Siedem program"Projekt plaża extra" przyciągnął do tej pory przed szklane ekranyśrednio 100 tys. widzów. Udziały stacji w czasie jego emisjiwyniosły 1,8 proc., zaś wyższe były w komercyjnej grupie docelowej,gdzie ukształtowały się na poziomie 2,18 proc.
"Projekt plaża" to program pokazujący, w jaki sposób, gdzie idlaczego lubią wypoczywać Polacy. W magazynie zobaczyć możnarelacje z wakacyjnych imprez odbywających się w 10 nadmorskichkurortach. W każdej z miejscowości TVN buduje na plaży namiotowe"miasteczko" gdzie znajdują się m.in.: boisko do siatkówki ztrybunami, parkiet do tańca, czy bar. Do plażowych "miasteczek"przychodzą DJ'e i znane osoby. Program prowadzą: Omenaa Mensah,Karolina Malinowska, Olivier Janiak i Kuba Wesołowski.










